Trabzonspor Kulübü, Bankalar Birliği anlaşmasından çıktığını Kamuyu Andınlatma Platformu’na (KAP) bildirdi.
Yapılan açıklamada, “T.C. Ziraat Bankası, Denizbank ve Türkiye Halk Bankasından oluşan konsorsiyum ile Şirketimiz arasında 06/2019 döneminde imzalanan ve 03/2021 döneminde yeniden yapılandırılarak vadesi 05/2030 dönemine kadar uzatılan, kamuoyunda Bankalar Birliği yapılandırması olarak bilinen kredi anlaşması kapsamında, Şirketimizin kullanmış olduğu tüm krediler ve bu kredilere ilişkin faizler tamamen kapatılmıştır. Buna göre şirketimizin bankalar nezdinde hiçbir kredi ana para ya da faiz borcu kalmamıştır.” denildi.
2.7 MİLYAR TL ÖDEME YAPILDI
Ertuğrul Doğan yönetimi, toplamda 2.7 milyar TL ödeme yaparak Bankalar Birliği anlaşmasından çıktı.
📺Başlama Vuruşu
🔴🔵Trabzonspor, Bankalar Birliği’nden çıktı.
Kulüp, bankalara hiçbir borcunun kalmadığını KAP’a bildirdi.
🗣️61 saat spor müdürü @hasanntuncel detayları aktardı. pic.twitter.com/Yos42dyuHB
— HT Spor (@HTSpor) September 30, 2024
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Osimhen’in rekor gecesi: Jardel’i geçti!
7336 kez okundu
2
Trabzonspor seremoniye katılmadı
1316 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
4
Adı Fenerbahçe’yle anılan Jonathan David takımından ayrılıyor
1185 kez okundu
5
Galatasaray’dan hakem kararına tepki
1165 kez okundu