Gaziantep Futbol Kulübü, Süper Lig’in 10. haftasında konuk ettiği Konyaspor’u 3-1 mağlup etti.
Bu sonuçla Gaziantep FK puanını 9’a yükseltirken Konyaspor ise 11 puanda kaldı.
Karşılaşma sonrası basın toplantısında açıklamalarda bulunan Gaziantep FK Teknik Direktörü Selçuk İnan, galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.
“GALİP GELDİĞİMİZ İÇİN ÇOK MUTLUYUM”
İnan, şu ifadeleri kullandı:
Bugün bizim için çok önemliydi. Ligde 6-7 maçtır kazanamıyorduk. Aslında zaman zaman istediğimiz oyunu sahaya yansıtan bir takımdık ama sonuç alamıyorduk. Bugün sonuç aldığımız için çok mutluyum. Oyuncularımın isteğinden ve mücadelesinden fazlasıyla memnunum. Oyuncularım adına çok mutluyum. Bugün hak ettikleri, istedikleri galibiyeti aldıkları için de onları kutluyorum.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Osimhen’in rekor gecesi: Jardel’i geçti!
7334 kez okundu
2
Trabzonspor seremoniye katılmadı
1313 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1209 kez okundu
4
Adı Fenerbahçe’yle anılan Jonathan David takımından ayrılıyor
1182 kez okundu
5
Galatasaray’dan hakem kararına tepki
1163 kez okundu