Beşiktaş’ın 35 yaşındaki kalecisi Mert Günok, siyah-beyazlı kulüple 2+1 yıllık yeni sözleşme imzaladı. Başkan Serdal Adalı ile bir araya gelerek kontratına imza atan tecrübeli file bekçisi, çok mutlu olduğunu belirtirken yeni teknik direktör Solsjkaer’e de mesaj gönderdi. Mert şu ifadeleri kullandı: “Bu güzide kulüpte iki yıl daha forma giyeceğim. Futbolu Beşiktaş’ta bırakma niyetim olduğunu daha önce belirtmiştim. İnşallah daha güzel günleri birlikte yaşayacağız. Yeni hocamıza hayırlı olsun demek istiyorum. Hep beraber daha iyi birBeşiktaş izleteceğiz. Futbolcularolarak hocamıza yardımcı olacağız. Taraftarlarımız bizi desteklemeye devam ediyor. Taraftarlarımıza daha başarılı bir futbol ve Beşiktaş izleteceğiz.”
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Osimhen’in rekor gecesi: Jardel’i geçti!
7334 kez okundu
2
Trabzonspor seremoniye katılmadı
1313 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1208 kez okundu
4
Adı Fenerbahçe’yle anılan Jonathan David takımından ayrılıyor
1182 kez okundu
5
Galatasaray’dan hakem kararına tepki
1163 kez okundu